Як замовити?

Замовлення приймаємо 24 години на добу 7 днів на тиждень!

          Обробка замовлень (збір та відправка), а також прийом дзвінків здійснюється з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 15.00, в суботу з 09.00 до 12.00, неділя — вихідний день. Відправка замовлень здійснюється протягом 1-2 днів з моменту оплати в залежності від часу оплати замовлення.
          Відправка замовлень Укрпоштой  проводиться по вівторкам і п’ятницям. Нова пошта — з понеділка по неділю.

Оформити замовлення можна через корзину інтернет-магазина. Для цього потрібно:

  1. Вибрати товар який Вас зацікавив, вказати потрібну кількість і відправити його в корзину. Перейти в категорію «КОРЗИНА» можна побачити весь перелік обраних Вами товарів з ціною. Корзину можна редагувати (видалити товар або змінити його кіл-сть), а також можна повернутися в магазин для продовженя покупок. Товар продається як поштучно (пометражно), так і невеликими упаковками (рулонами), вибрати потрібну кіл-сть можна на сторінці товара (кнопка «вибрати опцію»).  Уважно читайте опис товара. Якщо у Вас виникли запитання — уточнюйте их по телефону або в наших групах в соцмережах. Зміни в замовлення після виставлення рахунку на оплату — НЕ ВНОСИМО (на момент виставлення рахунку Ваше замовлення вже зібране, тобто стрічки відрізані, намистини пораховані і т.д.)! Добавити в замовлення товар можна, але тільки якщо посилка ваша ще не упакована!
  2. Коли вибір товару закінчено, необхідно оформити замовлення. Для цього потрібно заповнити відповідні поля. Поля, обов’язкові для заповнення, позначені зірочкою *.

             Якщо Ви живете в Миколаєві і товар будете забирати самостійно, вказуєте про це в замовленні в полі «доставка». Вказування правильного телефону являється обов’язковим!

             Якщо доставка замовлення по Україні: в полі «доставка» вибираєте перевізника (транспортну компанію), яка буде здійснювати пересилання замовлення. Для відправки Укрпоштою обов’язково потрібно вказувати повну адресу: індекс, область, район, місто, вулицю, номер будинку/квартиру або вказати, що посилка «ДО ЗАПИТАННЯ» із зазначенням населеного пункту і поштового індекса. При виборі відправки Новою поштою чи Інтаймом не забудьте вказати номер склада, населений пункт і область (вказуйте всі дані в примітках або в полях для адреси).

3. В графі «Примітки до замовлення» можна внести деталі, що Вас цікавлять,  які ми будемо враховувати при обробці замовлення (терміновість замовлення, узгодити день відправки замовлення, пункт самовивозу і інші питання).

При пересиланні замовлення транспортною компаниєю, в відповідному полі необхідно вказати суму, на яку страхувати Вашу посилку. За загальним правилом страхуємо на мінімальну суму- 200грн. При втраті чи псуванні посилки з вини транспортної компанії, Вам буде відшкодована саме вказана  сума страховки. Зверніть увагу, за страховку більше ніж 200грн. транспортна компанія збільшує вартість пересилання.

4. Для оплати замовлення  є два способи «Оплата на картку ПриватБанка» і оплата готівкою.  При відправці замовлень з післяоплатою, ми маємо право зажадати  предоплату в розмірі вартості  пересилання в обидві сторони (це стосується  більшою мірою нових клієнтів). Зверніть увагу! При відправці посилок з післяоплатою, з Вас додатково стягується вартість зворотньої пересилки коштів + комісія за переказ, це близько 35-60грн  в залежності від ваги і суми замовлення.

5. Заповнивши всі поля і перевіривши список замовлення нанатискаєм кнопку «Підтвердити замовлення». При успішному оформлені замовлення Ви побачите надпис: «Дякуємо. Ваше замовлення було прийняте». На протязі 5 хвилин на вказану Вами електронну адресу прийде лист з підтвердженням замовлення. Лист приходить автоматично, тому відповідати на нього не потрібно.

Обробка замовлень (збір і підготовка до відправки)

Обробка замовлення займає від 1 до 2 днів, в залежності від завантаженості магазина і швидкості Вашої оплати.

Якщо товара немає в наявності, або він є в недостатній кількості, ми обов’язково з Вами св’яжемось для уточнення деталей. У разі, якщо весь товар є в наявності  згідно з Вашим замовленням, Вам приходить смс-повідомлення (або повідомлення на Viber) з реквізитами і остаточною сумою для оплати без попереднього прозвона.

Якщо з яких-небудь причин Ви не отримали смс з реквізитами впротягом робочої доби, обов’язково зателефонуйте і повідомте про це. Ми відразу продублюємо повідомлення, щоб Ви могли вчасно оплатити  і отримати ваше замовлення.

Важливо! Остаточну суму до сплати і реквізити ми повідомимо Вам в СМС-повідомленні (або повідомленням на Viber) . Рахунок на оплату дійсний на протязі 3 днів (якщо не було оговорено іншого). По закінченню цього терміна, у випадку відсутності оплати, Ваше замовлення буде анульовано, а Ви додані в чорний список і наступні замовлення від Вас не обробляються.

Відправка посилок здійснюється з понеділка по пятницю.

Повідомлення з номерами декларацій, квитанціїї про відправку розсилаються після 19.00

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРА! Покупець може повернути придбаний товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки (згідно з вимогами Закона України «Про захист прав споживача», а також з огляду на  положення Постанови Кабінета Міністрів України від 19.03.1994 р. N172). Для оформлення повернення повинно бути збережений товарний вигляд і споживчі властивості товара, повинні бути відсутніми сліди застосування або використання товару (подряпин, відколів, потертостей, помятостей и т.п.); товар повинен бути повністю укомплектований без порушення цілісності упаковки, збережені всі ярлики і маркування. Повернення товару належної якостіпроводиться покупцем самостійно. Витрати пов’язані з поверненням товару наежної якості (в тому числі вартість пересилки, оплата комісії, оплата комісії банка) несе покупець. Повернення грошових коштів покупцю проводится після отримання такого товару інтернет-магазином.  Відрізані товари (стрічки, мереживо, тасьма, шнурі і інші) обміну і поверненню не підлягают!

Оформляючи замовлення в Інтернет-магазині «RoiS decor», Ви погоджуєтесь з усіма правилами и умовами, описаними на  нашому сайті, а також даєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»!